ΠΩΣ ΝΑ...

Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις

 

To myLΙBRARYlive είναι μια υπηρεσία της Βιβλιοθήκης, η οποία αφορά στην εξειδικευμένη βοήθεια για την εξυπηρέτηση αιτημάτων καθοδήγησης στην έρευνα και παρουσίασης της χρήσης και ρύθμισης των πηγών και των εργαλείων που διαθέτει η Βιβλιοθήκη, μέσω τηλεδιάσκεψης και έπειτα από ραντεβού.

Η υπηρεσία έχει ως στόχο να εξυπηρετεί το κοινό που δεν μπορεί να μεταβεί με φυσική παρουσία στο χώρο της Βιβλιοθήκης και να καλύπτει απομακρυσμένα την ανάγκη επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο. Τα ερωτήματα που μπορούν να απαντηθούν αφορούν:
- πληροφορίες σχετικά με τις συλλογές, τις πηγές και τις υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης
- καθοδήγηση στον εντοπισμό ηλεκτρονικών πηγών
- καθοδήγηση στο σχεδιασμό έρευνας
- παρουσίαση της χρήσης και της ρύθμισης των πηγών και των εργαλείων που διαθέτει η Βιβλιοθήκη

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10.00 έως 14.00, ανά 20 λεπτά.

Μέσω της τηλεδιάσκεψης θα σας καθοδηγήσουμε με τις οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να πραγματοποιήσετε Απομακρυσμένη Σύνδεση.  Σε περίπτωση που υπάρχουν τεχνικά ζητήματα και προβλήματα ως προς την Απομακρυσμένη Σύνδεση θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Κέντρο Υπολογιστών και Δικτύου.

Ο σκοπός της υπηρεσίας είναι να σας καθοδηγήσουμε με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο, κάνοντας χρήση και της δυνατότητας διαμοιρασμού οθόνης.

Όχι, δε χρειάζεται να είναι κάποιος μέλος της Βιβλιοθήκης. Η Υπηρεσία απευθύνεται σε οποιονδήποτε θα χρειαζόταν κάποια πληροφορία σχετικά με τη Βιβλιοθήκη.

Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε είτε στον Οδηγό Xρήσης της Υπηρεσίας σε μορφή pdf είτε στο βίντεο/οδηγό της Υπηρεσίας στο κανάλι μας στο Youtube.

Από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης μας και την ενότητα Υπηρεσίες ενημερώνεστε για το myLIBRARYlive.

Η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας zoom.

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να έχετε λογαριασμό στην πλατφόρμα Zoom.

Όχι, δεν είναι απαραίτητη η χρήση κάμερας από εσάς για να πραγματοποιήσετε την τηλεδιάσκεψη.

Ναι, μπορείτε.

Η καταγραφή της τηλεδιάσκεψης (recording) επιτρέπεται εφόσον συμφωνούν και οι δύο πλευρές. Ο σκοπός της καταγραφής θα γίνει σε περίπτωση που ο χρήστης θα ήθελε να λειτουργεί η συγκεκριμένη καθοδήγηση στο ερώτημά του ως εκπαιδευτικός οδηγός και θα αναφέρεται ρητά στην έναρξη της καταγραφής της τηλεδιάσκεψης.

Ναι, μπορούν να συμμετέχουν περισσότερα άτομα στην ίδια τηλεδιάσκεψη, εάν αυτό είναι απαραίτητο, π.χ. σε περίπτωση καθοδήγησης για μια ομαδική εργασία. Το ραντεβού θα κλείνει ένας χρήστης και θα ενημερώνει ότι θα ήθελε να συμμετέχουν και άλλα μέλη έτσι ώστε ο βιβλιοθηκονόμος να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες.

Στην κεντρική ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης πατήστε το εικονίδιο myLIBRARYlive. Από εκεί θα ανακατευθυνθείτε στην πλατφόρμα κράτησης ραντεβού και θα ακολουθείτε τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε είτε στον Οδηγό Xρήσης της Υπηρεσίας σε pdf είτε στο βίντεο/οδηγό της Υπηρεσίας στο κανάλι μας στο Youtube.

Η διάρκεια της τηλεδιάσκεψης είναι 20 λεπτά.

Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία κράτησης, αποστέλλεται στο email σας μήνυμα με τίτλο «Το ραντεβού σας κρατήθηκε επιτυχώς!». Στο μήνυμα αυτό θα μπορείτε να δείτε:

- τις λεπτομέρειες του ραντεβού σας
- το σύνδεσμο ακύρωσης του ραντεβού σας

Την προγραμματισμένη ώρα της τηλεδιάσκεψης θα πατήσετε στο σύνδεσμο που έχετε λάβει στο email σας και θα συνδεθείτε στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεστε σε αναμονή μέχρι ο βιβλιοθηκονόμος να δεχθεί το αίτημα εισόδου σας και να ξεκινήσει η τηλεδιάσκεψη.

Μπορείτε να ακυρώσετε το ραντεβού σας πατώντας το Σύνδεσμο Ακύρωσης Ραντεβού που σας έχει σταλεί με email.

 

Μοιραστείτε το
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: